محدودیت های جدید سرعت در مناطق شهری آراگون

[ad_1]




گردش در جاده ها با یک خط در هر جهت با سرعت بیش از 30 کیلومتر در ساعت ممنوع است. همچنین در مناطقی که جاده و پیاده رو در یک سطح هستند نمی تواند از 20 کیلومتر در ساعت فراتر رود.

مانند سیلویا کالدررو ، از روی سکو جلوی تصادفات را بگیرید “این به معنای ایمنی بیشتر برای عابران پیاده ، دوچرخه سواران و بقایای استفاده کنندگان از جاده است تا بتوانند سرعت را کاهش دهند.”

در سرعت کمتر عواقب تصادفات کمتر است

از توقف تصادفات ، آنها دفاع می کنند که “با سرعت کمتری ، عواقب تصادفات کمتر است.” اگرچه آنها اشاره می کنند که هنوز جنبه هایی برای بهبود ایمنی عابر پیاده وجود دارد.

کالدررو می گوید: “مکان های پارکینگ و سطل های زباله بسیار نزدیک به تقاطع ها و تقاطع های عابر پیاده در چندین جاده قرار گرفته است که از دید جلوگیری می کند یا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.”

در ساراگوسا ، این اقدام از سال 2010 اجرا شده است کاربران دوچرخه می خواهند سرعت را در کل شهر به 30 کیلومتر در ساعت کاهش دهند ، درست همانطور که در سایر شهرهای اسپانیا مانند بیلبائو اتفاق می افتد.

از جانب انجمن ConBici آنها محکوم می کنند که در بسیاری از جاده ها این سرعت به 50 کیلومتر در ساعت محدود است و می خواهند این حد را به 30 کیلومتر در ساعت به جاده های دیگر برسانند و یا جاده های بیشتری را آرام کنند تا دوچرخه سواران بتوانند در آن ها گردش کنند.

لورا برگارا از انجمن ConBici گفت: “ما برای اطمینان از ایمنی کاربران دوچرخه به تداوم این آرام سازی نیاز داریم.”

محدودیت های سرعتی که همه از آن پیروی نمی کنند. پلیس محلی ساراگوسا بیش از 74000 شکایت ارائه کرده است سرعت بیش از حد در سال 2020 ، بیش از دو بار در سال گذشته. پلیس محلی ساراگوسا گفت: “در طول سال گذشته ، دستگاه های بیشتری برای کنترل سرعت نصب شده اند ، رادارهایی که به طور همزمان حداکثر سه خط را کنترل می کنند.”

برخی از اختلالات که می تواند منجر به جریمه بین 100 تا 600 یورو و 2 تا 6 امتیاز از گواهینامه رانندگی از دست داد.

[ad_2]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *